logo

Dr. Öğr. Üyesi Serkan AKGÜN

Dr. Öğr. Üyesi Serkan AKGÜN

Lisans öğrenimini 1998 yılında Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Bölümünde tamamladı. Yine aynı üniversitede Ürün Yönetimi ve Pazarlama Yüksek Lisans Programına devam eden Akgün, “Reklam ve Promosyon Faaliyetleri” konusunda Yüksek Lisans Projesi yazdı. 2002 yılında Marmara Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Doktora Programına kabul edildi ve “Reklam-Marka Kişiliği İlişkisi” konusunda doktora tezi yazdı. 2004 yılından itiraben, perakende sektörüne ilişkin dergilerde, reklam, marka, perakendecilik ve mağazacılık, pazarlama, rekabet ve satış yönetimi konularında çok sayıda makale yazdı. Çeşitli kurum ve sivil toplum kuruluşlarında çok fazla sayıda eğitimler verdi ve halen pek çok şirketler için eğitimler vermeye devam etmektedir. Eğitim verdiği markalardan bazıları şunlardır: BSH (Bosch-Siemens H.), Burberry, Gant, Lacoste, Superstep, Nautica, Düzey Gıda-Koç Grubu, Skoda, Samsung, Vestel, Aselsan, İzmir, Mersin ve Bursa Ticaret odaları, İstanbul Sanayi Odası eğitimleri… Halen İstanbul Sanayi Odası Üyelerine aylık periyotlarla düzenlenen seminerlerde, pazarlama ve marka konularında konuşmalar ve danışmalık yapmaktadır.

2008 yılından itibaren Bahçeşehir Üniversitesi, Haliç Üniversitesi, Okan Üniversitesi, Beykent Üniversitesi, Nişantaşı Üniversitesi ve İstanbul Kent Üniversitesinde MBA programları başta olmak üzere “Pazarlama, Reklam Çözümleme, Küresel Pazarlama ve Rekabet Stratejileri, Örnek Olay Analizleri, Marka Yönetimi, Kişisel Satış Teknikleri, İleri Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Odaklılık, Stratejik Yönetim, Tüketici Davranışları, Nöro Pazarlama, Küresel Pazarlama ve Rekabet Stratejileri, Araştırma Yöntemleri…” gibi konularda dersler verdi. Halen İstanbul Kent Üniversitesi’nde Dr. Öğretim Üyesi olarak ders vermektedir.

Akgün, “Adım Adım Satış” isimli bir kitap yazdı ve ortak çalışma olarak “İkinci Medya Çağında İnternet” ve “Pazarlama, İşletme Yönetimi ve Eğitiminde Seçilmiş Yazılar”, “Tüketici Davranışları” ve Dijital Dönüşümün Disiplinler Arası Yansımaları- Interdisciplinary Reflections of Digital Transformation isimli kitaplarda, kitap bölümü yazmış ve ulusal-uluslararası kongrelerden pek çok bilimsel makalesi ve bildirileri yayımlanmıştır.

Verdiği eğitim konuları:

  • Temel satış teknikleri
  • İleri satış teknikleri
  • Müşteri odaklılık
  • Zaman yönetimi
  • Modern pazarlama yönetimi
  • Tüketici davranışları
  • Reklam ve tüketici zihni
  • İletişim ve ikna
  • Nöro pazarlama
  • Lüksü satmak

ve pazarlama ile ilgili diğer konular…