fbpx

Pazarlamanın A-B-C Eğitimi

450.00

Sürdürülebilir başarıyı yakalamak için çağdaş yöneticilerden beklenen en önemli iki temel yetkinlik: “Adam Yetiştirmek” ve “Problem Çözmek”tir.

Açıklama

Programın Amacı

Bu eğitimin amacı, şirketlerde konumları gereği pazarlama ile koordineli çalışan yöneticilere pazarlamanın temel kavramları, stratejileri ve işleyişi ile ilgili bilgiler vererek farklı pazarlama  sorunlarına farklı çözüm yolları geliştirmelerini sağlamaktır. Pazarlama dışındaki bölümlerin yöneticilerine, konumları gereği pazarlama bölümü ile koordinasyon halinde çalışanlara, kişisel kariyer planları nedeniyle pazarlama fonksiyonunu yakından tanımak isteyenlere, pazarlama bölümü bulunmayan şirketlerde pazarlama fonksiyonunu fiilen yürüten yöneticilere sağlam bir pazarlama temeli oluşturmayı hedefleyen bir eğitimdir.

Katılımcı Profili

İşletme Sahipleri, Alt – Orta ve Üst Düzey Yöneticiler, Yönetici Adayları, Girişimciler ve Tüm İlgilenenler

Belge

Devamlılık şartını sağlayan katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

Eğitim İçeriği

Pazarlama Nedir?

Pazarlama Nerede Başlar, Nerede Biter?

Satış Varken Pazarlamaya Gerek Var mıdır?

Pazarlamada En Önemli Şey Reklam mıdır?

Pazarlamanın Gelişimi.

Temel Pazarlama Sistemi.

Pazarlamanın Faydaları.

Pazarlama Stratejisi Geliştirmek.

Pazarlama Karması.

Etkin Bir Pazarlama Karması Nasıl Geliştirilmelidir?

Pazarlama Çevresi

Pazarlama Etiği

Müşteri Daima Haklı(mı)dır.

Pazarlamada Değişen Trendler

 

6 saat işlenerek 1 tam günde bitecek eğitim programı olarak planlanmıştır.

Hafta içi veya hafta sonu grupları şeklinde uygulanabilir.

Eğitimin yüz yüze yapılacaktır.

Anlatım, slayt gösterimi, video gösterimi şeklinde dersler anlatılacaktır.

Ders anlatımı sırasında yaratıcı drama ve gamefication tekniklerinden yararlanılacaktır.

Eğitim Yeri

KÜYEM

Eğitim Süresi

6 Saat / 1 Gün

Bilgi için




    Eğitmen

    Dr. Şefik Naci Adalılar

    Girişimcilik Akademi Eğitmeni
    Profili İncele