fbpx

Girişimcilik ve Kobi Yönetimi Sertifika Programı Eğitimi

2,500.00

Hiç kimse iş kurmanın kolay bir iş olduğunu iddia edecek durumda değildir ve birçok girişimin başarısız olduğu da doğrudur. Ancak başarının ödülü muazzam olabilmektedir.

Açıklama

Programın Amacı

Her yıl ülkemizde yüzlerce kişi kendi işini kurmayı denemeye karar verir. Bir kısmı başarılı olur. Siz de kendiniz için bir iş kurabilir misiniz acaba? Eğer denemeye karar verirseniz, çok zorlu bir yolculuğa girişiyor olacaksınız. Hiç kimse iş kurmanın kolay bir iş olduğunu iddia edecek durumda değildir ve birçok girişimin başarısız olduğu da doğrudur. Ancak başarının ödülü muazzam olabilmektedir. Bu eğitim, kendi işinizi kurma yolculuğunda, uğrayacağınız tüm durakları ayrıntılı bir biçimde size anlatarak, yol rehberiniz olacaktır.

Katılımcı Profili

KOBİ Sahipleri, Yöneticileri ve Girişimciliği bir seçenek olarak gören 18 yaş üstü her birey bu eğitimi alabilir.

Belge

“Sertifika” alabilmek için %80 devam koşulunu sağlamak ve kur sonunda gerçekleştirilecek olan sınavdan 70 ve üzeri almak gerekmektedir.

Devamlılık şartını sağlayarak sınavdan başarı elde edemeyen katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir.

Eğitim İçeriği

MODÜL

Girişim – Girişimci

Kişisel Yönetim Becerileri

Tasarım Odaklı Girişim

Müşteriyi Anlamak

Değer Önerisi ve Ürün Pazar Uyumu

Müşteri İlişkileri, Gelir ve Fiyatlama

Temel Pazarlama ve Satış

Girişim ve Yatırımcı Açısından Finans

Takım Kurma & Yönetme

Temel Hukuk

Hayata Geçirmek: Yol Haritası Oluşturmak ve Uygulamak

Yatırımcı Sunumu

KONULAR

Girişimci

Girişimcinin Nitelikleri ve Takım

Risk Profili

İş Fikri Geliştirme

Mindmaps

Etkili İletişim

Etkili Sunum

Müzakere Yönetimi

İş Modeli Tasarımı

İş Modeli Kanvası

Yalın Girişim

İhtiyaçlar&Problemler

Pazar Profili

Pazar Büyüklüğü

Müşteri Geliştirme ve Segmentasyon

Çözüm Doğrulama

Ürün Doğrulama

Rekabet

Birim Ekonomisi

Müşteri Yaşam Boyu Değeri,

Müşteri Kazanma Maliyeti,

Başabaş Noktası

Gelir Modelleri

Pazar Araştırması

Pazara İnme Stratejileri

Satış Teknikleri

Reklam ve PR

Dijital Girişim ve Dijital Pazarlama

Finansal Tablolar

Muhasebe Teknikleri

Finansal Modelleme

Fon Kaynakları ve Maliyetleri

Devlet Destekleri ve Hibeler

Kurucu Ortaklar, İlk Çalışanlar, Çalışanlar, Freelanceler, İş Yükleniciler, Danışmanlar, Yatırımcılar, Fanlar ve Onları Yönetmek

Şirket Kurma

Fikri Mülkiyet Yasaları

Gizlilik, Telif Hakkı, Marka, Patent

Çalışanlar, Müşteriler, Yatırımcılar

Strateji, Planlama, Uygulama, Kontrol

İş Planı Geliştirme

Metrikler

İş Planı Hazırlanırken Dikkat Edilecek Hususlar

Geri Bildirim

Yatırım

Yatırımcı

Ne Zaman, Ne Kadar Yatırım

Yatırımcı Sunumu Hazırlığı

Geri Bildirim

KAZANILAN YETKİNLİKLER

Girişim ve girişimcilikle ilgili temel kavramları açıklayabilir.

Başarılı ve uygulanabilir bir iş fikri belirleyebilir.

Takım kavramını açıklayabilir. Kendi işine ilişkin ideal takım kriterlerini belirleyebilir.

Bireysel özellikleri tanıyabilir.

İş hayatı, sosyal hayat ve kültürel hayatta etkili iletişim kurabilir.

Kendi iş modelini tasarlayıp, hazırlayabilir.

Pazarı bölümlendirebilir.

Hedef Pazar seçimi yapabilir.

Pazar araştırmasına yönelik ikincil kaynaklara ulaşabilir ve bunları tarayabilir.

Değer önerisi oluşturabilir.

Saha araştırması tekniklerini bilir ve uygulayabilir.

Rakip analizi yapabilir.

Gelir modellerini açıklayabilir, işine uygun gelir modeli oluşturabilir.

Fiyatlama stratejilerini açıklayabilir, işine uygun fiyatlama stratejisi geliştirebilir.

İşine ait başabaş noktasını hesaplayabilir.

Pazar araştırma aşamalarını planlayabilir.

Pazarlama karması elemanlarını açıklayabilir.

İşine uygun pazara iniş stratejisi geliştirebilir.

Temel finansal tabloları açıklayabilir.

Temel muhasebe tablolarını açıklayabilir.

İşletmenin finansal kaynaklarını bilir.

Fon kaynaklarını bilir ve yapacağa işe göre bunların maliyetlerini bilir.

Yürürlükteki mevzuata göre işletmesine verilecek teşvik ve hibeleri bilir.

Bu teşvik ve hibelerle ilgili mevzuatı nerden ve nasıl takip edeceğini bilir.

İş örgütlenmesi kavramlarını açıklayabilir.

Organizasyon şeması oluşturabilir.

İç ve dış paydaş kavramlarını açıklayabilir.

Organizasyon el kitapçığı hazırlayabilir.

Fikri Mülkiyet, Gizlilik, Telif Hakkı, Marka, Patent kavramlarını açıklayabilir.

Kar amaçlı işletme türlerini açıklayabilir, bu işletmelerin tabii olduğu yasaların neler olduğunu bilir.

İşletme kurma prosedürünü bilir.

İş fikrini, iş, yer, eleman, makine-donanım (ekipman), finansman vb. kaynakları bir araya getirerek bir iş planı oluşturabilir.

Yatırım, yatırımcı kavramlarını açıklayabilir.

Yatırımcı sunumu hazırlayabilir.

Eğitim Yeri

KÜYEM

Eğitim Süresi

64 Saat / 8 Gün

Bilgi için




    Eğitmen

    Dr. Şefik Naci Adalılar

    Girişimcilik Akademi Eğitmeni
    Profili İncele