fbpx

Dijital Pazarlama, Sosyal Medya & Dijital Medya Uzmanlığı Eğitimi

1,750.00

Dijital pazarlama ve sosyal medya alanında kendisini geliştirmek ya da mevcut bilgisini arttırmak isteyen kişilere yönelik hazırlanmış bir programıdır.

Açıklama

Programın Amacı

Globalleşmenin yarattığı etki ile daha akışkan ve sınırsız hale gelen bilgi dönüşümü neticesinde kurumlar aynı anda çok daha düşük maliyetle daha fazla müşteriye ulaşmak, reklamları yerel ve küresel ölçekte yayınlamak ve doğru zamanda doğru kişiye ulaşmak amacıyla etkin dijital medya pazarlama ve sosyal medya strateji yönetimi ve kullanımlarına ihityaç duymaktadırlar.

Teknoloji ve iletişim araçlarının hızla geliştiği günümüzde pazarlama stratejilerinin aynı alması söz konusu dahi olamaz. Son dönemde pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış, bu sayede şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır hale gelmişlerdir.

Dijital pazarlama ve sosyal medya alanında kendisini geliştirmek ya da mevcut bilgisini arttırmak isteyen kişilere yönelik hazırlanmış bir programıdır.

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamları, twitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecektir.

Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

Katılımcı Profili

Pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları

Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen  pazarlama & satış orta düzey yöneticileri

Dijital dünya & pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen orta düzey yöneticiler ve yönetici adayları.

Belge

Katılımcılar; pazarlama ve satış dünyasında dijital pazarlama ve sosyal medyanın ne denli güçlü bir enstrüman olduğuna dair uygulamalar neticesinde farkındalık sağlayarak söz konusu kanalları eğitim sonucunda sahip olacakları yetkinlik ile etkin şekilde kullanarak kişisel ve dolayısıyla kurumsal performanslarını artırabileceklerdir.

Eğitim İçeriği

(1/3 Gün)

Dijital Pazarlamaya Giriş

Hedefleme, Segmentasyon, Marka Konumlandırma

Dijital Pazarlama ile Pazarlamada Değişen Değeler

Pazarlamada Yeni Trendler

Dijital Pazarlama Dijital Mecralar

Dijital Pazarlama Kanalları ve Değişen Mecra Yönetimi

Ölçümleme Analiz & Genel Kavramlar

CRM ve Kullanım Alanları

 

(2/3 Gün)

E-posta pazarlama

SEO-SEA

Adwords ile SEO

SEO Örnekleri

SEO Çalışmalarında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Dijital Medya Planlama

E-Ticaret ve Ödeme Sistemleri

 

(3/3 Gün)

Sosyal Medya İçerik ve Topluluk Yönetimi

Facebook, Twitter, Youtube ve Linkedin İçerik ve Strateji Geliştirme

Kurumsal ve Bireysel Stratejiler

Kimlik Yönetimi

Dijital PR Online İtibar Yönetimi

Siber Güvenlik

Eğitim Yeri

KÜYEM

Eğitim Süresi

14 Saat

Bilgi için




    Eğitmen

    İstanbul Kent Üniversitesi

    Profesyonel Akademi Eğitmeni
    Profili İncele