kuyem


 

          

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL + İÇ TETKİK EĞİTİM PROGRAMI

 

        Eğitimin Amacı

  • Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması konularında yönetim sisteminin katılımcılara aktarılmasıdır.

        Eğitimin İçeriği

  • TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Şartları

  • Terimler ve Tarifler, Prensipler

  • Şikayetleri Ele Alma Çerçevesi

  • Planlama ve Tasarım

  • İtiraz ve Şikayet Prosedürü

  • Şikayetleri Ele Alma Prosesinin Çalıştırılması

  • Sürekli İyileştirme

  • Pratik Çalışma ve Örnekler

  • TS EN ISO 19011 Standardının Tanımı

  • Tetkik Çeşitler veTetkikin Yönetimi, Tetkikin Planlanması

  • Soru Listelerinin Hazırlanması, Tetkikin Sonuçlandırılması ve Rapor Yazımı

  • Pratik ve Örnek Çalışmaları

    Eğitim Ücreti

    Katılım Ücreti  500TL + %18 KDV

           Eğitimin Süresi ve Eğitim Yeri

          2 Gün, İSTANBUL

BiZDEN HABERLER

Kent Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi ’nin etkinliklerinden, en güncel haberlerden bilginiz olsun