logo

Prof. Dr. Ayça Can ÖZER

Prof. Dr. Ayça Can ÖZER

Ayça Can Özer, lisans eğitimini Türkoloji/Dilbilim üzerine tamamladı. Yüksek lisans ve doktora çalışmalarını reklamcılık, pazarlama ve üretim yönetimi alanlarında tamamladı. Türkçe ve Kiril temelli dilbilim altyapısı sayesinde Rusya, Çin ve Orta Asya pazarlarında uzmanlaştı. Bu alanda çok sayıda makale, proje ve kitabı bulunmaktadır. Özer, İstanbul Kent Üniversitesi İşletme Bölümü'nde Doçent Dr. unvanı ile görev yapmaktadır. Ayrıca farklı üniversite ve şirketlerde pazarlama, markalaşma ve satış alanlarında eğitimler vermektedir. İyi derecede İngilizce, Rusça bilmekte, Osmanlıca ve Uygurca çeviri yapabilmektedir.

Özer, +15 yıldır akademinin yanı sıra sektöre de aktif olarak hizmet vermektedir. Orta ve büyük ölçekli firmalara pazarlama, markalaşma, satış stratejisi geliştirme, kişisel satış eğitimi, lüks marka yönetimi strateji geliştirme ve yönetimi, satış noktası eğitimi, kriz yönetimi, teknoloji dönüşümü gibi disiplinler arası alanlarda danışmanlık ve eğitim hizmetleri vermektedir. Özer, 2018 yılından bu yana LC Waikiki Kurumsal Akademi'de (https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR) danışman olarak ürün müdürü ve mağaza merchandiser pozisyonları için eğitimler vermekte ve ortak projeler hazırlamaktadır.

Bugüne kadar Özer, Skoda, Toyota, Hyundai, Siemens, Bosch, Profilo, Seranit, Pernod Ricard, Kilim Mobilya, Zade Vital ve Zade Yağ vb. Ulusal ve uluslararası birçok şirket ve kamu kurumuna eğitimler vermiş ve proje geliştirme konusunda danışmanlık yapmıştır. Özer'in 2020-2021-2022 yılları arasında Afrika ile yürüttüğü "Gelişmekte Olan Ekonomilerde Sürdürülebilirlik ve Markalar" projesi kapsamında Springer Palgrave Macmillan tarafından yayınlanan kitapları kısa sürede 15.000'in üzerinde indirildi.

Özer'in uluslararası ve ulusal yayınlanmış bazı kitapları:

  • Green Marketing in Emerging Economies – A Communications Perspective (2022), Springer Nature/Palgrave Macmillan, England, Co-Editor.
  • Integrated Marketing Communications in Emerging Economies (2021), Springer Nature/Palgrave Macmillan, Springer, England, Co-Editor
  • Green Marketing in Emerging Economies – A Contemporary Framework (2021), Springer Nature/Palgrave Macmillan, England, Co-Editor.
  • Interdisciplinary Reflections of Digital Transformation (2020) Türkmen, Turkey, Co-Editor.
  • Green Marketing: A Case Study of The Sub-Industry in Turkey (2016), Kirgiz Ayça Can, Palgrave Macmillan, Isbn:978-1-137-53589-4, England, Writer
  • City Branding Based on Marketing Aesthetics (2012) Kirgiz Ayça Can, Lap Lambert Academic Publishing, Isbn:978-3-659-39173-6, Gemany, Writer.
  • Pazarlama Estetiği: Marka Şehir İstanbul (2017) Kirgiz Ayça Can, Türkmen, Isbn:978-605-4749-88-1, Turkey, Writer
  • Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri II (2008) Beta, Turkey, Editor.
  • Ortaya Karışık Pazarlama Tarifleri I (2006) Beta, Turkey, Editor.