Programın Amacı
Toplu yaşam ve çalışma alanlarında son yıllarda ortaya çıkan gelişmeler sonrasında, bu alanların profesyonel ve kişisel yaşam alanları olmaktan çok öte bir kimlik kazanması sonucunu doğurmuştur. Bu tür kolektif düzenin inşası sadece yapılarla değil, bu yapıları barındıran insanların hak ve ihtiyaçlarıyla da bağlantılı olarak, yönetimsel birçok profesyonel sürecin gerekliliğini de gözler önüne sermiştir.
“Tesis, Site ve Apartman Yöneticiliği Sertifika Programı” ile, İstanbul Kent Üniversitesi Yaşamboyu Eğitim Merkezi tarafından, her biri alanında uzman eğiticilerle hazırlanan, özgün bir program tasarlanmıştır. Toplu barınma ve çalışma alanlarındaki yönetimsel süreçlerin, gerek mevzuat, gerek sağlık ve güvenlik, gerekse de yönetsel birçok perspektiften geçirilerek hazırlandığı bu program sayesinde, toplu yaşam alanlarının yöneticilerine profesyonel kimlik kazandırılmaktadır.
Katılımcı Profili
- AVM, İş Merkezi, Sosyal Tesisler Yönetim Birimleri Çalışanları
- Site ve Toplu Yapı Yönetimi Çalışanları
- Bina Yöneticileri
- Emlak şirketleri
- Tesis, Bina ve Site Yönetiminde çalışmak isteyenler
- Gayrimenkul Geliştirme Şirketlerinin satış sonrası biriminde çalışanlar ve çalışmak isteyenler
Belge
Devam koşulu olan eğitim programımızda %80 katılımda bulunan katılımcılara “Katılım Belgesi” verilecektir. Program sonunda devam koşulunu sağlayamamış olan kişiler herhangi bir belge alamayacaktır.
Eğitim İçeriği ve Süresi
Temel Site Yöneticiliği Eğitim Programı katılımcıların;
Toplu yaşam alanlarındaki mevzuatları kolayca takip edebilecek duruma gelmelerini,
İş Sağlığı ve güvenliği kapsamındaki mevzuat ve uygulamalara denetimsel hakimiyet kazanmalarını,
Toplu yaşam düzen ve nizamı için gerekli kurallar bütününe hakim olabilmelerini,
Toplu yaşam alanlarındaki düzen için gerekli yönetsel karar alma ve uygulama becerilerini kazanabilmelerini,
Etkili iletişim becerileri kurarak kendilerini doğru ifade edebilmelerini, amaçlamaktadır.
Eğitim İçeriği
- Toplu yaşam alanlarında sürdürülebilir yönetimsel uygulamalar.
- Hukuki ve mali süreçlerin takibi ve denetimi.
- Sağlık ve güvenlik denetimleri ile risk kontrolü.
- Bilişim sistem ve ağlarının gerekliliği, kulanım ve denetimi.
- Muhasebe ve finansman yönetimi.
- Analiz ve raporlama becerisi.
- Etkili iletişim ve liderlik kazanımı.
Eğitim Yeri
Online